duminică, 14 martie 2010

Apel la prietenii mei!

Se apropie Pastele, sa facem lucruri bune si pentru altii!
Vreau sa strangem bani si sa cumparam haine(pentru cei doi gemeni) si mancare pentru o familie saraca din Curtea de Arges.
Stiu ca pot conta pe Diana si pe Dani, dar vreau sa ne implicam toti, toti cei care sunteti din Pitesti si puteti!
Putem sa ne facem toti o selectie in sifoniere si sa dam hainele care nu ne mai sunt bune, hainele care le-am luat si am uitat sa le purtam sau nu ne-au mai placut ghete care ne strang sau s-au demodat, sandale, orice...!
Ce nu ne foloseste noua poate sa fie bogatia altora!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Am si eu niste haine pe care nu le mai port,daca stiti ca ajuta cuiva,vin cu drag si vi le aduc.Lazarescu Simona

Strumful spunea...

Simona, am sa vorbesc cu doamna care are in grija familia saraca, si te sun luni!