vineri, 12 februarie 2010

sambata 13

Daca de la nunta am ramas cu multe invataminte , sa vedem ce invataminte trag din botez.
Ma inspaimant cand ma gandesc la popa care o sa-mi ia copilul de cap o sa mi-l arunce in cazan, o sa-l scufunde, iar eu o sa trebuiasca sa-mi stapanesc privirile ucigatoare si nervii.
Cine spune ca trebuie sa botezi copilul de mic?
De ce nu se poate duce pe picioarele lui la botez, pai teoretic poate, practic.....ne inscriem in tipologia universal valabila a romanilor.....cu traditiile , cu superstitiile cu ....toate constrangerile enervante si prostesti!
De ce nu am putut sa fac eu botezul frumos la munte la cabana doar cu prietenii, fara rude , si fara matusici grase si rele? Pai iar .....traditia...
Oricum, sa am rabdare sa vedem ce o sa fie pana maine, dar daca-mi raceste copilul din cauza bisericii ...popaila care behaie si-l scufunda in apa o sa aiba niste vorbe cu mine ca a promis ca-mi incalzeste biserica iar eu vreau sa stau in rochie cu bretelute.
In concuzie am nervi pe slujba de la biserica, slujba in care nu cred, cum nu am crezut nici in cea de cununie, nu cred in popi, nu cred in menirea lor, nu cred in molifta care mi-a facut-o un popaila doar pentru bani, si sper sa nu ma puna maine popa cu fundul in sus sa ma spovedesc....ca-i leg sireturile(mama a facut asta....dar popa era socrul ei)!
In concluzie simt o mare frustrare fata de slujba de la biserica, fata de popi, fata de frigul de afara...

Niciun comentariu: