miercuri, 6 ianuarie 2010

Copilul la 7 saptamani




Tin copilul adormit pe o mana si astept sa adoarma profund ca s-o las jos altfel o apuca chiraiala cand se simte lasata jos. Asa a fost mereu ziua de cand am adus-o acasa,noaptea insa iubim somnul, se trezeste , nici nu deschide ochii cand mananca, abia la schimbatul pempului deschide ochii si zambeste! In sfarsit seamana si cu mine....iubeste somnul si mancarea!
Nu a primit inca suzeta, probabil ca nu o sa primeasca niciodata, desi uneori am chef sa-i prezint suzeta intre buzitele alea mici si tipatoare si atunci o pasez la Sot. Sot e rabdator(cu mostenitoarea), mult mai rabdator ca mine cu copilul care a inceput deja sa-si tina un singur degetel in gurita, asta dupa ce a incercat sa-si inghita pumnul fara succes!
Iubeste baita, deja a inceput sa dea din picioruse si sa-si tina mainile in apa, iar dupa baie datul cu uiei un deliciu, ranjeste cu gura pana la urechi.
Ii place sa fie plimbata cu caruciorul, iar plimbarea la -4 grade pare ca nu o deranjeaza.
Azi i-am cumparat cercei desi mai avea o pereche, diseara am sa ii pun, desi o sa chiraie si tot azi am stabilit data botezului
In general e un copil cuminte, dar eu tot obosita ma simt si uneori nervoasa iar nervii genereaza foame, deci mananc cat pentru toata familia- inca mai am o pereche de pantaloni incapatoare.....

13 comentarii:

cristina spunea...

7 luni, Strumf ...Parca mai ieri nascusesi ...
Cum stai cu greutatea dupa sarcina? Ai mai pastrat din kilograme sau ai dat jos tot ce era in plus?

Bine ca e cumintica si doarme noaptea. Mi-as dori un asa copil. Am o nepoata care nu baga limba in gura toata noaptea cand era de varsta Iuliei; eram trei care faceam de tura sa stam cu ea. Oboseam toate, ea nu. Bine ca se fac mari la un moment dat! ;)

Nea Costache spunea...

Daca chiraie cum spui, inseamna ca face vocalize pentru a se antrena sa devina solista de opera! Faptul ca doarme noaptea, e un lucru bun! O zi frumoasa intregii familii!

Strumful spunea...

Cristina, Iulia are sapte saptamani si o zi (acum), pana la 7 luni mai e cale lunga.
Oricum, mai nou ziua doarme ori la mine in brate, ori la tati in brate, dar cel mai bine in carut la plimbare si rar in pat.
Sper sa-si tina oiceiul cu dormitul noaptea.

Strumful spunea...

Nea Costache, eu o vreau balerina, pictorita, cantarata la nai....si de ce nu si cantareata de opera!

cristina spunea...

Chiar ma uimeam, Strumf, cum a trecut timpul. Dar nu m-a dus mintea ca am citit/interpretat aiurea ;)
Ajunge ea si la 7 luni, 7 ani, ... Toate la timpul lor, dar mai bine asa, in tihna, decat precipitat cu am crezut eu ;)

Ce grasunica pare in prima poza! :) Dulcica foc, papusa de ea ...

maria spunea...

si smaranda doarme noaptea, ziua e cu ochii in tavan

Strumful spunea...

Maria, imi pare bine ca Smaranda doarme noaptea, eu la inceput ma speriasem cu Iulia(cand avea 2-3 saptamani), a avut cateva nopti in care nu a dormit si ma gandeam ca asa o sa fie mereu.
Eu dorm cu ea in pat, nu e bine, dar altfel nu doarme!

Strumful spunea...

Cristina, Iulia are in jur de 5 kg, mie imi pare mare, doar cei care o vad spun ca e mica:).

Manole spunea...

Sa+ti traiasca! E foarte frumoasa! Sa fiti sanatosi!

Strumful spunea...

Manole, multumim!
Si voua multa sanatate si un an bun!

cristina spunea...

Ei, ce veverituca mai dulce sa iti doresti mai mult de atat? ;)

Anonim spunea...

Sa va traiasca! La multi ani si sa o faceti mare!

Strumful spunea...

Cristiana, am albinuta..asta ca bazaie, cand mai creste o sa fie agitata, deci clar in perioada veverita!
Razvan, multumim,si voua multa sanatate, si am decis ca in februarie o sa incerc o pensiune din satul Pestera(merg pe mana ta).