miercuri, 16 septembrie 2009

Asteptand

Uneori mai trebuie sa si astepti cu rabdare, cu multa rabdare(3 ore).
Cum asteptam eu rabdatoare (pe o banca) top, top o tipa slabanoaga ce rumega plescaind o guma roz se tranteste obosita pe banca "mea" si incepe sa dea dintr-un picior de se zguduia toata banca, adica plescaia din guma si dadea din picior(am observat ca multe fete au ticul asta cu datul isteric din picior), banca se bataia, eu ma bataiam, tanti de langa mine se uita disperata la slabanoaga care se credea in "misiune imposibila"!
Brusc se ridica(gata am scapat de bataiala) se duce sa-si cumpere un ziar sa ne arate ca-i culta .... Cancan, Clic si inca unul(ziare foarte necesare pentru cultura dansei)!
Revine ca o furtuna si se aseaza iar langa mine si incepe sa rasfoiasca ziarele se uita la poze cred ca in bataiala aia nu putea sa citeasca!
Am uitat, bataita a venit insotita de un domn, cel mai probabil manelist dupa lant si toale, deci nu am avut tupeul sa o rog sa nu mai bataie sau macar sa nu mai plescaie din guma aia ca poate ma trezeam si cu o manea din telefonul omului in cap!
Uneori imi place sa cataloghez oamenii(stiu nu-i bine)....manelistul e cunoscut si facea pereche buna cu bataita!
Oare cat timp le-a trebuit sa se gaseasca?
Poate sunt suflete pereche!

Niciun comentariu: