joi, 14 mai 2009

10 ani

Atatia ani au trecut de cand am terminat eu liceul!
10 ani de cand aproape nu am tinut legatura cu nimeni din fosta mea clasa!
M-am tot gandit eram eu prea adormita, eram eu prea tocilara(asta sigur), de ce nu am tinut legatura cu nimeni, stiu nu erau telefoane mobile atunci, sau erau dar nu ne permiteam.
Aseara am primit un telefon, ne vom intalni, o sa se strige catalogul, o sa stau in banca cu fosta mea colega, sau poate cu fostul meu coleg, oare cu cine am stat eu in banca? Pai parca am avut urmatorii colegi de banca(Oana, Dan, Radu, Adina......si am pierdut sirul)!
Cu Dan radeam ca tampitii, si ne-a mutat dirigul!
Cu Adina si Oana, nu mai stiu ce faceam , dar a fost prietele mele tot liceul! Tot Oana m-a si informat ca ne vom intalni, ea fiind singura cu care m-am mai intalnit ocazional!
In capul meu perioada liceului e cam stearsa, mergeam toti la discoteca, am facut o singura excursie, am facut un banchet frumos la o cabana cu terasa mare, ma obligau profesorii sa merg la olimpiade, n-o sufeream pe profa de mate, dar ea ma iubea pe mine, cand a plecat din scoala a zis ca spera sa-i iau locul sa fiu si eu profesoara de mate.
A, mi-am adus aminte, in liceu aveam niste fuste ireal de scurte, ma intreb de ce ai mei nu ziceau nimic cand plecam de acasa!
In liceu inca mai devoram Povestile Nemuritoare!
In liceu am avut prima mea pereche de blugi stramti(tare mandra eram in ei), si prima pereche de blugi Lotus(credeam ca-s de firma:D, adica atunci erau de firma:))), si tot alergand dupa blugi Lotus, intr-o zi am constatat ca am acelasi model de blugi ca al meu coleg de banca:D!
Si cam atat cu amintirile!

6 comentarii:

ina bixade spunea...

Din liceu, am patrat legatura strinsa cu o colega. Ea sta pe Coasta de Azur si de 10 ani, ne-am scris constat si pastrat corespondenta. Acum 3 ani am si vizitat-o!!! In rest, nu mai tin legatura cu nimeni...Din faclutate, cel putin, chiar ca nu am pastrat nici o conectie cu nimeni....sporadic mai vorbesc cu cite o colega....te puuup

Strumful spunea...

Sunteti amandoua in State, super!
Din facultate am prieteni buni cu care ma intalnesc destul de des.
Pupici!

ina bixade spunea...

Nu! Eu sint in America, ea in Franta! mai citeste o data:) asta era ideea, desi la distanta, dupa atitia ani, am reusit totusi sa raminem bune prietene!!! (asta ptr ca amindoua am fost consecvente in corespondenta).

Anda spunea...

Am ras cu lacrimi, mi-am amintit de Lotus! Ai dreptate, uneori si baietii aveau blugi la fel!
Am avut legaturi foarte stranse cu colegii mei de liceu din Aiud, mai ales ca aproape toti am urmat facultatea in Cluj. Cu un grup de 5-6 ne-am vizitat mereu, au urmat nunti, botezuri, vacante etc. Prietena mea cea mai buna (colega de banca din liceu) este in NY, dar vorbesc cu ea mai multe si mai des decat cu cineva de pe aici. Am avut intalnirea acum doi ani, a fost minunat, dar, cum ziceam, noi ne-am tot vazut in timpul asta. O sa ai parte de niste rememorari placute!

Strumful spunea...

DA, RECUNOSC, Coasta de Azur e in Franta, mi-a picat fisa la un moment dat, dupa ce mi-a spus Diana, si am citit si comentariul tau! Deci, recunosc, sunt culta!

Strumful spunea...

Anda, abia astept intalnirea! Chiar sunt curioasa ce au facut toti, pe unde sunt, daca au copii?