joi, 26 martie 2009

Vine primavara!

Pai , titlul este mincinos, ca nu vine primavara, dar nu conteaza, eu deja incep sa ma imbrac specific primaverii, am vazut o fata in sandale azi, bine nu am trecut la sandale, clar, nici macar la pantofi!
Dar,am trecut in minunatul meu palton cafeniu, asta luni cand m-am gadit ca eu sunt deprimata, dar nu aveam o cauza anume, si paltonasul m-a facut sa ma simt frumoasa, deci eu iubesc paltonasul! Zilele trecute ma gandeam ca eu imi cam iubesc "toalele" si incaltarile, cred ca am probleme in cap! Cred ca-mi trebuie un copil, ca sa-mi distraga atentia! DAr am prea multi la scoala, am chiar 28, ai mei, la care pot tipa, la care pot sa le iau apararea, la care cer multe, pentru ca trebuie sa devina toti cineva!
Sa nu deviem discutia, primavara nu vine, sau pot sa spun ca e primavara doar cateva ore pe zi! Dar o sa fie primavara in sufletul meu de doua ori pentru ca Domnul Primar PEndiuc....aduce ciocolata in Pitesti la Simfonia Lalelelor(e o chestie cu multa ciocolata si flori)! Super chestie! Nota 10!
daca am ciocolata.....am si primavara in suflet(asta chair daca e vara)!

Niciun comentariu: