miercuri, 18 februarie 2009

Chef de scris

Nu , nu m-am trezit dimineata cu chef de scris, dar l-am capatat cand stateam in statie si astept autobuzul!
Cand am iesit din casa ningea, iar eu bombaneam, ca nici natura asta nu mai stie ce vrea, ba ne minte ca vine primavara, ba e gerul gerurilor, ba ninge!
In statie, cred ca si ceilalti oameni purtau niste dialoguri interioare interesante! Toata lumea privea aiurea, o doamna (batrana) vorbea cam singura, alta tusea, din secunda in secunda, un nene pufaia, o domnisoara avea spatele gol, eu ma certam cu vremea in gand!
In autobuz, aceleasi fete, plictisite, eu la fel de enervata de aglomeratie, soferul(ca doar suntem in Pitesti), mai sare o statie, desi lumea vroia sa coboare!
La scoala aceleasi persoane "bune la suflet" care incurca lucrurile, si cam atat! Elevii de la SAM parca azi au fost mai cuminti, de ce? Nu stiu! Poate e vremea vinovata!
Eu pentru un timp nu am avut chef nici de scris, nici de citit, nici de stresat univesrul, acum mi-am revenit si sunt in forma!Dar chiar daca nu am avut chef de citit asta nu inseamna ca nu mi-am cumparat carti, cartile sunt bune, cartile te astepta sa le citesti cand vrei tu, ele au rabdare!
La scoala cu Sam-ul am ajuns la concluzia ca lumea-i sapatoare, sa barfim cu drag si spor, ca poate, poate ne vede si pe noi cineva:D! Deci, in invatamnatul de la noi, e minunat! Am sa ma reprofilez! Curand!

6 comentarii:

ina bixade spunea...

Si eu sint furioasa pe vreme, nu stiu cit mai rezist:) ce ti-ar placea sa faci, daca nu ai fi profa? asta, apropos de faptul ca te reprofilezi:)

Strumful spunea...

Pai, aici e mult de vrut, imposibil, sa pictez, posibil sa ma angazez la o firma , realitatea, am sa incerc sa ma transfer de la liceul cu clase de SAM! Sau, am sa stau acolo sa le oftic pe individele care se simt amenintate de mine!

maria spunea...

off topic- bogdana e interesata de geanta ta rosie

Anonim spunea...

Strumf, tare descrierea din statie!

Cat despre ce faci in viata ... cred ca e intotdeauna folositor sa faci ce iti place tie si mai putin ce le displace altora pentru ca, vorba lui Pavese, munca oboseste (si cu atat mai mult o face daca faci ce iti displace).

Strumful spunea...

Imi place sa fiu profesoara, dar mai am si eu momentele mele de indoiala!

Anonim spunea...

E bine ca iti place, mai ales pentru tine si apoi pentru copii ... Evident, cei care vor sa invete. Probabil ar mai fi nevoie de o proiectare a elevilor intr-o lume mai spre cea a invataceilor ideali ca sa mearga toate struna ;)