marți, 7 octombrie 2008

Nu mai e!

Uite salariul, stai........nu mai e salariul ! Nici macar nu am apucat sa asimilez stirea cu marirea de salariu, deja ma gandeam la invidia lui Sot:)) , ca nu mai e salariul!
Nici acum nu mi-am revenit din incercare de asimilare a ambelor vesti:)), si eu ...., sa ma gandesc ca ne maresc astia salariul:))! Eu vreau sa invit Parlamentul, Guvernul sa predea la o clasa de SAM, dar nu la orice liceu, la cel mai slab din oricare oras! Apoi o sa fiu convinsa ca o sa se dubleze salariul, dar tot lor, ca au suportat prea mult stres la CATEDRA!
Sa fim seriosi, e prima data in 6 ani cand simt ce inseamna stresul la catedra(bine ca am in 2 zile), acum stiu despre ce vorbeau alte persoane, si nu ,nu-i tipul ala de elev din filmele americane, e tipul ala de elev ...........lasa nu conteaza! Sa nu ma enervez, azi am la liceul bun:D!
Uite ministrul, stai nu mai e ministrul, ca de, cica el poartA vina:))! Sa nu uitam , suntem in tara tuturor posibilitatilor:))! Dar daca eu sunt vinovata pentru cei 50% care nu se mai dau? La asta inca nu procesasem!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Doamna profesoara ... cam trist ca asa incurajeaza statul educatia in Romania ... Cum sa tii la catedra oameni motivati daca munca de profesor nici macar nu tine bine de foame, dar sa mai imbrace, sa relaxeze trimitand in vacante, etc. ...?
Daca mai pui la asta faptul ca cei sapte ani de-acasa raman din ce in ce mai mult o discutie desueta ... ghiceste cum o sa arate nivelul celor care "se vor inghesui" maine-poimaine la catedra ...

E pacat de asta, pentru ca in sine meseria de profesor este una extraordinar de nobila, numai daca te gandesti ca deschizi minti tinere si contribui la un viitor mai frumos al generatiilor care vor munci sa iti plateasca si tie pensia. Daca nu faci asta din pasiune si cu constiinta datoriei, mai bine nu o mai faci.
E greu insa da o faci daca doar te chinui sa traiesti din munca la catedra ...

Strumful spunea...

Cris, pensie privata scrie pe tinerii din Romania(o alta pacaleala a statului)!
Eu iubesc sa fiu profesoara, dar uneori unele clase ma fac sa-mi pierd iubirea pentru asta, stiu ca de vina educatia, ca de vina este sistemul care-i obliga sa vina la scoala, cand ei vor sa faca altceva! Dar lipsa lor de bun simt....ma deranjeaza!
Si daca ar avea doar tupeu, dar in ei zace cea mai crunta prostie, si o mare nesimtire, cand ma gandesc ....ei sunt cetatenii Romaniei, ei sunt viitoarea generatie , ei o sa sa se insoare cu fetele care au vrut ceva de la viata, si o sa le reteze viitorul!
Si multe altele!
Imi zicea o colega de un elev de la SAM care se lauda la ora ca a fost la furat de tuica la nu stiu ce vecin! Ce poti sa faci? Ce viitor are el? Si mai am si alte exemple!

Anonim spunea...

Sofia, elevii sunt in cazul tau si la o varsta a teribilismului si cred ca as fi pregatita sa inteleg asta intr-o anumita masura (fara sa fie vorba de furat in timpul orei sau in general, evident). Dar cand asta depaseste orice limita a bunului simt si te impiedica sa iti faci treaba pentru care esti acolo din cauza comportamentului in clasa e rau.

Ce inseamna SAM? E un fel de seral, cum era inainte, sau ce? Daca e seral, ar fi trebuit sa fie ok, ca cei de acolo sunt in clasa pentru ca au nevoie de asta sa le poata fi mai bine mai tarziu, logic gandind ... Bine, toti au nevoie sa fie in clasa, doar ca nu isi dau seama de asta intr-o masura mai mica sau mai mare.

Strumful spunea...

La SAM sunt cei care nu au luat examenul de Capacitate, si e foarte greu de lucrat cu ei(depinde de scoala, am avut si clase cu care se putea lucra)!
Sunt clase intregi cu care nu se poate lucra, nici un profesor nu isi poate face ora, nu au bun simt, nu se spala, fetele se inghesuie cu baietii pe holuri ...nu-i film american, e ralitatea din unele scoli din Roamnia!

Anonim spunea...

mai sofoi, la noi e totul calm si frumos, de drag ma duc la scoala, chiar si la 12B :D

Strumful spunea...

Stiu, stiu!
Si eu mergeam de drag la scoala pana anul asta, macar am doar 2 zile acolo , deci am 5 de liniste!