joi, 4 februarie 2010

Nocturne

Noaptea trecuta pe la 00:25 cine spunea "Punguta cu 2 bani"(varianta proprie) si cara aproape 6 kg ?
Eu!
De ce.....pai am luat-o usor cu capul...sau poate ca plimbam plodul prin casa pentru ca daca-l puneam in pat tipa din toti plamanii!
Am dat ture prin casa, am vorbit, am cantat(ca o privigehtoare :)), Sot stie mai bine ce glas minunat am), apoi m-am gandit ca nu am ce sa-i mai spun si amortindu-mi mana am zis sa spun o poveste(la TV functioneaza spusul povestilor cu somnul plozilor), singura pe care o stiu.
Intr-un final a adormit pe la 1 si a dormit pana la 6:30.

4 comentarii:

adelle spunea...

Iti recomand sa dormi cu bebe in pat. Ea va dormi cu zambetul pe buze, iar tu vei avea nopti linistite. :)

Strumful spunea...

Adelle, dorm cu bebe in pat, dar a avut 2 zile in care a fost bazaita, acum s-a linistit!
Mi-am dat seama ca era de la burtica, mancasem mazare.

cristina spunea...

Ai descoperit ce avea ... Le citesc pe rand ;) Complicata treaba, vad, cu ce ii prieste si ce nu sa mananci tu ...

Strumful spunea...

Cristina, tot eu eram de vina...mancasem chestii care-i dau gaze si o durea burtica, dar uneori e greu sa ma abtin.Tie ti-a trecut gripa?